Saturday 27 February 2016

Dia, 'Dia', dan dia

salam blog, dah berhabuk-habuk dah blog aku ni. so sorry blog, aku buzy semacam je sekarang ni, waktu ni pun, program harini habeh awal, so aku terus datang mood nak update blog aku ni. Mybe entry kali ni title dia sama je dengan entry sebelum ni. Alkisahnya, tadi masa aku join kuliyyah aku punya Hi-Tea ada sorang akak ni tanya somthing yang mengingatkan aku dengan 'Dia'. Sebelum ni, Dia kurniakan aku 'Dia' untuk 3tahun 6 hari. hahaha. But sokay, even Dia pinjamkan aku dalam masa sekejap tp aku yakin yang Dia tak kan pernah jadikan sesuatu tanpa sebab, even sekecil-kecil benda yang berlaku akan ada sekecil-kecil sebab. Jadi, dengan kehadiran 'Dia' selama ni, bagi aku satu pengalaman yang takkan mampu untuk aku lupakan, maybe dengan pengalaman ni, aku boleh jadikan ikhtibar untuk dia yang mungkin berada di tempat aku. Sokay, dan aku yakin yang Allah akan kurniakan dia untuk aku dan masa itu, aku berharap yang akan masih lagi tidak lupakan 'dia' yang pernah hadir wlaupun sekejap, untuk waktu sedihku, waktu gembiraku, waktu penatku, waktu berceritaku, untuk setiap waktu yang pernah terjadi. Ya Allah, terima kasih, walaupun aku derita pada saat ini, tapi aku brsyukur. sebabnya? aku pernah rasa erti kegembiraan sebuah perkenalan. :)) wahai Dia, terima kasih dan juga 'Dia', terima kasih. untuk dia, aku doakan kamu mampu menggantikan 'Dia' dan berharap kamu lebih dari 'Dia'. :'(

No comments:

Post a Comment